Οδηγός Μάρκετινγκ για επιχειρήσεις ελαιολάδου
- Dimitris Makrigiannis
- 17 Μαρ 2023
- διαβάστηκε 2 λεπτά
Το ελαιόλαδο είναι βασικό στοιχείο στο ντουλάπι της κουζίνας μας εδώ και χρόνια, και καθώς ο σύγχρονος άνθρωπος είναι πιο ευαισθητοποιημένος στο θέμα της υγείας, αυξάνεται και η ζήτηση. Ο κλάδος έχει έντονο ανταγωνισμό, επομένως για να σας βοηθήσουμε να προωθήσετε καλύτερα την επιχείρησή σας με το ελαιόλαδο, έχουμε γράψει αυτόν τον οδηγό με χρήσιμες συμβουλές και προτάσεις.

Κατανόηση της αγοράς ελαιολάδου
Η παραγωγή ελαιολάδου είναι μια βιομηχανία 90,8 εκατομμυρίων δολαρίων στις ΗΠΑ. Η ζήτηση για ελαιόλαδο έχει αυξηθεί σταθερά την τελευταία δεκαετία. υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που αγοράζουν, αλλά υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που πωλούν.
Είναι πάντα σημαντικό να γνωρίζετε την εποχικότητα του προϊόντος που πουλάτε. Με το ελαιόλαδο, ωστόσο, οι πωλήσεις διατηρούν σταθερότητα όλο το χρόνο. Ακολουθεί ένα γράφημα από το Google Trends που δείχνει το διαδικτυακό ενδιαφέρον για το ελαιόλαδο τον περασμένο χρόνο:
As commonplace as olive oil is, this chart may not come as a surprise. The reasons to purchase olive oil may be few: primarily for cooking and for its health benefits. However, the reasons people will buy one bottle of olive oil over another are vast:
Price: Many people want the best value olive oil, and are often willing to skimp on quality if they plan only to cook the oil down.
Quality: Especially when customers make dishes where the olive oil’s flavor is bold, taste-quality is something they look for. Moreover, there’s a growing preference for organic products and for various seals of approval on olive oil bottles.
Origins: Olive oil is largely-imported to the US, and consumers have existing opinions about the olive oils of different regions, production methods, and traditions. Highlighting the unique background of your olive oil can be a strong differentiator.
Ingredients: Whether your olive oil product contains some other oils or something distinctive like seaweed or green chili, these are reasons a customer might choose or avoid your bottle. How you incorporate ingredients and the crafting process of your olive oil are 2 key aspects for many consumers.
Τι κάνει την επιχείρησή σας με το ελαιόλαδο μοναδική;
Μπορεί το ελαιόλαδο σας να είναι πρωτοπόρος στις τιμές στην αγορά. Μπορεί να ηγηθείτε στην ποιότητα, έχοντας ίσως τις πιο ιδιόκτητες μεθόδους προμήθειας. Αυτές είναι ισχυρές πτυχές που σας κάνουν να ξεχωρίζετε από τους ανταγωνιστές σας και οι πελάτες σας πρέπει να γνωρίζουν τι σας κάνει να ξεχωρίζετε.
Η τοποθέτηση της επωνυμίας σας ως μοναδικής είναι κρίσιμης σημασίας σε έναν τόσο ανταγωνιστικό κλάδο και ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι με μια αφήγηση.
Comentarios